lördag 4 juni 2011

Premiärinlägget!

Ja, då var det dax att även jag kastar mig in i bloggandets värld. Och vem är jag då? Jo, jag heter Kalle Wickberg och jag studerar vid Sportfiskeakademin i Forshaga. Jag ska precis avsluta mitt andra år på skolan och tack vare dem så ska jag åka många mil norr ut, till den lilla staden Kiruna, där jag ska jag praktisera på flugfiskecampen Arctic Heli i fem veckor.

Min Blogg kommer att först och främst att handla om mitt flugfiske i Kiruna, men jag kommer även ge en hel del tips till nybörjare, marknadsnyheter med mera.

Hoppas att ni kommer att uppskatta min blogg, trots att jag inte alltid får störst fisk, mest fisk, eller fisk överhuvudtaget så har jag alltid kul och det hoppas jag kunna förmedla i min flugfiskeblogg- for dummies!

Tight Lines.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar